1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Den 4 / Tag 4

Dnes jsme se ocitli ve starověkém Řecku. Vypadá to, že stroj času začíná fungovat tak, jak má. Dopoledne jsme potkali řecké filozofy, kteří se nabídli, že nám představí svoji školu rétoriky. To bylo přesně to, proč jsme do Řecka přijeli, a tak jsme nadšeně souhlasili. Spolu s učiteli jsme se vydali na výlet, kde jsme potkávali další řecké velikány, od kterých jsme se učili, jak správně komunikovat, diskutovat a argumentovat.
Vrátili jsme se až k večeru a po rychlé sprše a večeři jsme se sešli na řecké pláži u táboráku. Tam už na nás čekali Demosthénes a Sokrates se svými cvičeními na artikulaci a hlasitost projevu. Po posledním cvičení nás překvapily dvě dámy v podivném oblečení. Dozvěděli jsme se, že se k nám nějakou nešťastnou náhodou dostali ze středověku, a protože nás zajímalo, co se tam můžeme naučit, rozhodli jsme se je doprovodit na jejich cestě zpět domů. Předtím jsme ale ještě odešli do postelí, aby nás ani ve středověku nemohlo nic překvapit.


In Griechenland aufgewacht, wurden wir von Sokrates und Platon in ihre RhetorikSchule eingeladen um dort am Unterricht teilzunehmen. Im Unterricht stellten wir fest, dass uns die Kommunikationstaktik der Griechen vielleicht auch für die Zukunft helfen könnte. Wir sind der Einladung der Schüler gefolgt und haben in der näheren Umgebung von Rhetorikkönner vom Fach gelernt.
Am Abend durften wir einer Strandparty beiwohnen, bei der allerdings das Artikulieren nicht zu kurz kam und mit verschiedenen Spielen deutliches Artikulieren gemeistert haben.
Plötzlich sind zwei Burgfräulein mitten auf unseren Strand geflogen, die, wie sich rausstellte, von der Zeitmaschine in den Timelag gezogen wurden und im alten Griechenland gelandet sind. Sokrates und Platon beschlossen mit uns in das Mittelalter zu reisen, um das auch mal zu sehnen.